do kasy suma: 0,00 zł
+48 884 90 90 89
Wskazówki podczas odbioru

Szanowny kliencie,
Sprawdź stan przesyłki przy odbiorze!

Przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę.


1. Dokładnie sprawdź stan opakowania zewnętrznego:
- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przemoczone lub przedziurawione;
- czy taśma/folia zabezpieczająca przesyłkę nie jest poprzerywana lub poprzecinana;

2. Jeśli uważasz, że wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.
Jeśli wybrałeś płatność płatność ''za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.
Odbierz przesyłkę ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

3. Po odebraniu przesyłki otwórz ją w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nie są uszkodzone. Gdyby jednak kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności zamówienia będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.
Firma kurierska ma obowiązek spisania protokołu szkody z odbiorcą.
4. Jeśli wgląd zewnętrzny paczki wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przy odbiorze, może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.
Pamiętaj, aby:
- wypełnić wszystkie pola protokołu szkody;
- zachować kopię protokołu dla siebie;

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje podejrzenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczony termin wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu.

6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki
powiadom Nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do Nas wiadomość wraz z załącznikami.
W treści wiadomości dokładnie wyjaśnij co się stało, w załącznikach wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony
(w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrze pudełka wraz z wypełnieniami (kartony, styropian, folie itp.)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl